بر روی این دامنه اینترنتی سیستم مدیریت محتوا
پارس سی ام اس
نصب شده است که نرم افزاری قوی جهت طراحی سایت
می باشد. طراحی وب
با استفاده از پرتال
( پورتال
) پارس منجر به طراحی وب سایت
شما می شود. طراحی وب سایت
کپی رایت پورتال
پارس
عادات تغذیه ای |
||||||
|---|---|---|---|---|---|---|
|
... از آن جایی که در افراد دچار این سندرم، خطر میزان ابتلا به بیماری های قلب و عروق، افزایش تری گلیسیرید، فشارخون، کلسترول ldl و کاهش hdl بیشتر است؛ لذا بهتر است برنامه غذایی اشان سرشار از سبزی ها و میوه ها، غلات کامل، حبوبات و کمی آجیل و دانه ها باشدخانم هایی که به سندرم پلی کیستیک تخمدان مبتلا هستند، ملاحظات تغذیه ای یکسانی داشته و یک راهنمای تغذیه ای خاص می تواند به آن ها بسیار کمک کند ... متعادل سازی شیوه زندگی از طریق رعایت اصول تغذیه ای، کمک مهم و موثری در درمان تخمدان پلی کیستیک می تواند داشته باشد ... بهبود و تصحیح عادات تغذیه ای در کاهش وزن، تقویت بارداری، پیشگیری از دیابت و ارتقاء سلامت تخمدان ها نتیجه بخش است ... نکات مهم تغذیه ای در سندرم پلی کیستیک تخمدان ها * کاهش وزن 5 تا 10 درصدی در صورت اضافه وزن یا چاقی در طی 3 ماه ... بهتر است در این مورد با پزشک و کارشناس تغذیه حتما مشورت کنید ادامه ...
... متخصصان تغذیه در گزارش جدیدی هشدار دادند که چیپس سیب زمینی از خوراکی های بسیار موثر در افزایش وزن و بروز چاقی است ... این مطالعه از سوی متخصصان هاروارد انجام گرفته و تشریح می کند که افزایش وزن بیش از هر عامل دیگری از عادات تغذیه ای ناشی می شود ... این متخصصان تاکید کردند که عادات تغذیه ای بیشتر از ورزش و رژیم های غذایی گوناگون در اضافه وزن افراد موثر هستند ... در طول این چند سال، عادات تغذیه ای آنها به دقت مورد بررسی قرار گرفت و هر 4 سال یکبار وزن آنها اندازه گیری شد ادامه ...
... در کشورهایی مثل فرانسه، یونان، اسپانیا و ایتالیا، روغن زیتون به عنوان یک عادات تغذیه ای سنتی و کلاسیک در نظر گرفته می شود و در الگوی غذایی مردم این کشور، این روغن خوراکی و مفید همیشه گنجانده می شود ... کارشناسان تغذیه، در انستیتو ملی سلامت و مطالعات پزشکی در انگلیس می گویند، روغن زیتون به علت داشتن اسیدهای چرب امگا 3 می تواند واکنش بدن را نسبت به التهاب در بیماری ها و ناراحتی های مزمن مانند امراض قلبی یا آرتریت، متوقف سازد و همچنین فشارخون را کاهش دهد ادامه ...
... با وجودی که متخصصان تغذیه همواره به خوردن ماهی به عنوان یک منبع غذایی بسیار مفید توصیه می کنند اما نتایج یک بررسی جدید نشان داده است که ماهی سرخ شده به اندازه چیپس برای سلامت قلب خطرناک و مضر است ... این کارشناسان تغذیه ادعا کرده اند که ماهی سرخ کرده نه تنها خاصیت مفیدی ندارد بلکه برعکس احتمال بروز امراض قلبی را تا 50 درصد تشدید می کند ... در این بررسی ها، عادات تغذیه ای در 84 هزار و 493 زن 50 تا 79 ساله طی یک دوره 8 ساله مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت ادامه ...
... به گفته محققان دانشگاه لندن و طبق مقاله ای که در مجله environement health perspective منتشر شده است محققان از میان 134 آفت کشی که مردم اروپا زیاد با آن سر و کار دارند، 37 مورد را انتخاب کردند و آزمایشاتی صورت دادند ... ترکیبات زیانبار، نظیر سرب، استفاده از آب شرب آلوده به مواد مضر شناخته شده و ناشناخته حاصل از صنایع گوناگون نظیر ترکیبات آرسنیک، کروم، بنزن و غیره، آب و خاک کشاورزی آلوده به سموم دفع آفات و کودهای شیمیایی و به تبع آن، محصولات زراعی آلوده، استفاده از هورمونها و داروهای گوناگون در صنعت پرورش دام و طیور و وجود بقایای آنها در محصولات لبنی و گوشتی، نظیر هورمون های استروییدی دفع شده در شیر، افزایش استفاده از مواد سنتتیک و نگهدارنده ها در صنایع غذایی، در کنار عادات تغذیه ای و رژیم های غذایی نامناسب و کمبود آنتی اکسیدانها و عناصری نظیر روی، سلنیم و مس در رژیم غذایی روزانه از جمله این عوامل خطرساز است ادامه ...
... با وجودی که متخصصان تغذیه همواره به خوردن ماهی بعنوان یک منبع غذایی بسیار مفید توصیه می کنند اما نتایج یک بررسی جدید نشان داده است که ماهی سرخ شده به اندازه چیپس برای سلامت قلب خطرناک و مضر است ... این کارشناسان تغذیه ادعا کرده اند که ماهی سرخ کرده نه تنها خاصیتی ندارد بلکه برعکس احتمال بروز امراض قلبی را تا 50 درصد تشدید می کند ... در این بررسی ها، عادات تغذیه ای در 84 هزار و 493 زن 50 تا 79 ساله طی یک دوره 8 ساله مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت ادامه ...
... در این صورت این آگاهی می تواند به تشخیص زودهنگام کمک کند و تشخیص به موقع در این زمینه نیز برای تغییرات موثر در رژیم غذایی و عادات تغذیه ای در سنین جوانی حیاتی است چون در امر کاهش پیامدهای بیماری زایی این مشکل در سالهای آتی زندگی بسیار موثر خواهد بود ادامه ...
... در این صورت این آگاهی می تواند به تشخیص زودهنگام کمک کند و تشخیص به موقع در این زمینه نیز برای تغییرات موثر در رژیم غذایی و عادات تغذیه ای در سنین جوانی حیاتی است چون در امر کاهش پیامدهای بیماری زایی این مشکل در سالهای آتی زندگی بسیار موثر خواهد بود ادامه ...
... اگر شما هم از جمله کسانی هستید که دائما رژیم های غذایی مختلف را آزمایش می کنید اما موفق نمی شوید وزن خود را کاهش دهید توصیه می شود که یک بار دیگر عادات تغذیه ای خود را ارزیابی کنید ... به گزارش ایسنا، کارشناس تغذیه و سلامت در مرکز کنترل و پیشگیری امراض آمریکا در این مقاله چند توصیه را ارائه کرده اند که در این زمینه به شما کمک خواهد کرد ... پس از چند روز این فهرست را دوره و بازبینی کنید و الگویی برای عادات خود براساس این فهرست تهیه نمایید ... در ادامه روی این فاکتورها به دقت تامل کنید و از خودتان بپرسید که چرا این عادات تغدیه ای را دارید و سپس آن فاکتورهایی را انتخاب کنید که مایل هستید آنها را تغییر دهید ... عادات تغذیه ای جدیدی را براساس یافته های جدید خود تعیین کرده و تلاش کنید که به طور مداوم این عادات تغذیه ای جدید را دنبال کنید ... به خاطر داشته باشید که مدت زمانی طول می کشد تا شما به این سیستم تغذیه ای جدید خود عادت کنید و بتوانید به طور مداوم آن را بکار بگیرید ادامه ...
... کارشناسان سلامت و تغذیه در آمریکا تاکید کردند که هیچ وقت برای آغاز یک برنامه غذایی سالم و طبیعی دیر نیست ... این کارشناسان می گویند در هر گروه سنی که باشید و از هر لحظه ای که به عادات تغذیه ای سالم و بهداشتی روی بیاورید، خطر ابتلا به بیماری ها در شما کاهش پیدا می کند ... به گزارش خبرگزاری یونایتدپرس، کارشناسان انستیتو بین المللی شورای اطلاعات غذایی در آمریکا با انتشار یک برنامه ویدئویی تحت عنوان «تغذیه برای سلامت» به چند نکته مهم اشاره کرده اند که شما را به داشتن یک رژیم غذایی مفیدتر و سالم تر نزدیک می کند ادامه ...
عادات تغذیه ای |
||||||
|---|---|---|---|---|---|---|
|